Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klantenservice

How can we help you?

Waarom ontvang ik geen track en trace link?

Kleinere artikelen die via de brievenbus kunnen zullen indien mogelijk in een envelop worden verzonden en als brievenbuspost aan DHL worden aangeboden. Voor brievenbuspost zijn geen tracking links beschikbaar, deze worden bij je in de brievenbus afgeleverd dus je hoeft hier niet voor thuis te blijven. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je kosteloos annuleren. Zolang de order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren. Je kunt hiervoor bellen naar +31 070 0000 000 op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09.00 en 17.00 uur of een mail sturen naar (mail adres)

Hoe kan ik een verkeerd ontvangen product omruilen?

Als je bij het uitpakken van je bestelling erachter komt dat je een verkeerd, defect of niet alle artikel(en) hebt ontvangen verzoeken we je om gelijk contact op te nemen met onze klantenservice voor een spoedige oplossing. 
Mocht na het volledig uitpakken van de inhoud van de dozen nog steeds blijken dat je niet alles hebt mogen ontvangen dan kun je een foto met onze klantenservice delen van hetgeen dat je hebt ontvangen. Zo kunnen we voor je nagaan wat er mis is gegaan en je een passende oplossing aanbieden, vermeld in je e-mail ook je order of bestelnummer dan kan je bericht sneller in behandeling worden genomen. 

Mijn bestelde Premium Protection Active Fit Nappy Pants heeft een andere verpakking, hoe kan dat?

Pampers heeft verschillende verpakkingen voor de Pampers Premium Protection Pants. Zo worden deze soms als Pampers Premium Protection Pants benoemd, als Pampers Premium Protection Active Fit en ook als Pampers Active Fit Nappy Pants. Alle genoemde varianten betreffen de zelfde soort luierbroekjes alleen kan onze voorraad hiervan verschillen omdat de verpakkingen van deze soort continue worden aangepast. De productcodes van de verschillende verpakkingen soorten komen altijd overeen, de Premium Protection en Active Fit pants zijn dan ook hetzelfde artikel.

Wij begrijpen dat het verwarrend kan zijn en dat er twijfel kan ontstaan, we raden je daarom aan om een verpakking uit te proberen.  Mocht je daarna niet tevreden zijn dan kun je de ongeopende verpakkingen aan ons retourneren, neem hierover contact op met onze klantenservice zij helpen je graag verder.

Hoe kan het dat het door mij bestelde artikel een andere kleur heeft dan op de website?

Sommige artikelen in ons assortiment zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en/of soorten maar als 1 artikel te koop op onze website, zoals bijvoorbeeld de Philips Avent Oefenbeker. Mocht je een specifieke voorkeur hebben voor een bepaalde kleur dan kun je dit aangeven bij onze klantenservice, indien mogelijk zorgen ze ervoor dat je de gewenste kleur zult ontvangen in jouw bestelling.

Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op